Saturday 30 May 2009

Un sport ¿la moda?

Deci am ajuns sa am ganduri "profunde" sau mai putin profunde la 2noaptea... si majoritatea(o sa sune ciudat pt aia care ma cunosc) nu au nimic de a face cu nici un tip. Am insomnie de vreo 3ore si tot de atunci ma gandesc la persoanele alea care au ajuns sa practice "plansu' de mila" ca pe un sport, persoane care, prin indulgenta, s ar putea numi prieteni. Trebuie sa recunosc ca e un "sport" placut mai ales daca stii ca e un cineava care chiar te asculta si cu putin noroc o sa ti dea si un sfat cand termini. La un moment dat, mai devreme sau mai tarziu, persoana respectiva o sa se sature sa tot auda cum "life hates you" si alte de astea si pe buna dreptate, cine poate sa traiasca in adevaratul sens al cuvantului daca o persoana cat de cat apropiata repeta mereu ceva gen ca vrea sa moara mai repede.... (ca sa intelegeti mai bine la ce ma refer: Three days grace-Never too late) mai exact:
"Even if I say it'll be alright
Still I hear you say you want to end your life
Now and again we try to just stay alive"

Si totusi, daca doar pentru o clipa "specimenele astea" s ar uita in jur si ar putea sa aleaga orice alta viata, ar fi vre1 care sa le placa mai mult? Sincer cred ca raspunsu' e NU[imi placea sa cred ca am cunoscut toate felurile de oameni, de la blonda dintr1 tara straina pana la tipa care a incercat sa se sinucida(trebuie sa fie foarte trist nici macar asta sa nu ti iasa....)pana la tipu' blond care e capitan la nu stiu ce echipa si tot felu' de alte persoane(fara nici1 exagerare, aproape ca s ar putea spune ca m am teleportat din American Pie in viata reala)]. Si sa revin la persoanele care, din cat e pamantu' asta de mare, numai lor li se intampla toate, T-O-A-T-E, chetsiile nasoale. deci absolut ma deprima, pe mine care sunt o fire extrem de narcisista, deci e grav.... Mai e si chestia cu sa te plangi pentru ca atragi atentia, da merita? de obicei, de la asta ajungi mai mort ca propriul mobil(care imi imaginez ca nu mai suna la fel de des ca pe vremuri)

Am ajuns la concluzia ca e o gandire "mai putin profunda" si probabil e vina mea pentru ca am invatat sa traiesc niste probleme care nu sunt ale mele doar ca sa sprijin niste persoane care de multe ori nu merita. Daca aveti nevoie de schema ca sa intelegeti, ar fi ceva de genu:
"No one else could make me sader,
But no one else could take me higher"
daca va suna cunoscut e din melodia asta, cu un alt sens.

No comments:

Post a Comment