Sunday 31 May 2009

Mici obsesii

Azi m am trezit cu gandul la cafenele, mai exact Flavour. Da' cum in Bucuresti toata lumea are weekendu' planificat, cu cel putin 2saptamani inainte, toti aveau deja program, la care bine inteles ma invitau, da mie mi se pusese pata pe cafenea. In caz ca nu aveau program, fara nici1 "duda" aveau telefoanele inchise sau nu raspundeau.
Pentru aia care se intreaba cum ramane cu tot bucuresteanu' normal care are program: aveam, inainte sa ma trezesc cu obsesia pentru Flavour.
Intre timp am gasit pe cineva care are timp pentru o barfa si inca nu pe oricine, un cineva cu care stiu ca pot sa stau multe ore fara sa ma opresc din vorbit. Thanks God.

Apropo de obsesii, in ultima luna am scapat de multe dintre ele si am adoptat cateva brand new. Daca ar fi sa fac o lista cu ele, toate obsesiile noi sunt aiurea, nu numai asta, sunt foarte "normale" pentru orice adolescent, chestie care nu mi sta(sper sa nu devina un statea) in fire. Cat despre alea pe care nu le mai am, o schimbare pozitiva♥, nu mai stau sa numar cate ore mai sunt pana se termina scoala(asta pentru ca fiecare zi e foarte tare), nu mi mai fac griji pentru media la sport si fizica pentru ca aman2 sunt proaspat distruse..., nici vechea obsesie pentru tipi nu mai exista.
Da, stiu. ultima afirmatie e interesanta si totusi adevarata. De cand ma intalnesc cu niste tipi foarte de treaba pentru portia zilnica de barfing si de cand m am intalnit cu un tip foarte misto pentru tema la chimie chiar m am linistit. Ba chiar am cartea de chimie pe birou si incerc sa nu ma mai uit la ea ca si cum ar fi scrisa in tailandeza sau ceva de genu. Desi urmarile la chestia cu tema inca nu sunt vizibile chiar m a motivat sa invatz si materia asta(imi place cum pronunta "reactie", mie mi se pare un motiv suficient de bun)....

No comments:

Post a Comment