Sunday 31 May 2009

Despre fumat si alte aiureli

Pana la urma nu am ajuns deloc la cafenea... si totusi nu am de ce sa ma plang, cand am ajuns acasa nu mai puteam sa misc, whatever 4ore si ceva de ras in continuu ma costa. Am stat sa mi aduc aminte de tot felu de prosti cu Bubu. Prima afirmatie interesanta a fost ceva de genu:
"(bricheta+tigara)xfumat + breton= hmmm.... da cu minus...."
(deci da, e prea interesanta ca sa o fi zis eu) Si da, am reusit din nou... iar... mereu, sa mi dau foc la breton, partea cea mai trista: nu e prima oara...macar daca nu as lua mereu din mijloc. Probabil suna interesant, da' nu e.
Daca ar fi sa aleg intre tigari si breton as alege, fara sa ma gandesc de doua ori, bretonu'. Pe moment nu mi mai aprind singura tigarile, deci am redus consumu' si cu putin noroc in 2sapt ma las.
Si acum back la obsesia cu cafeneaua, chiar aveam chef sa stau la barfing toata ziua, cu un Rainbow sau Milkshake in fata intr1 loc dragutz. De la mirajul asta care suna superb si care, in plus, este si un program destul de normal pentru sfarsitul de primavara, am aterizat la Genesis (pentru aia care nu stiu, un bar langa Hasdeu care, fara suparare, are intrare de bordel si nici inauntru nu e cine stie ce) cu un Redd's . Toate persoanele la care m am plans despre asta au zis ceva de genu "Asta e un exemplu de cum se trece de la fictiune la realitate". Cand am auzit aproape ca a inceput sa mi curga rimelu'. Macar compania conteaza mai mult decat peisajul, deci pot sa spun ca am avut noroc.

No comments:

Post a Comment