Sunday 7 June 2009

Doua feţe pentru o solutie

Mi am dat seama ca nu am bloggarit la fel de mult in ultima vreme. Mi ar placea, dar am avut gandurile plecate la niste probleme personale, care apropo trec prin niste turbulente(poate exagerez) si nu am reusit sa mi adun gandurile ca pe un intreg. Defapt nici macar pe mine nu m am adunat ca pe un intreg. Am reusit sa imi adun gandurile cat de cat si am ajuns la intrebarea ce e cineva in stare sa faca pentru iubire? De ce? Pentru ca asta m am intrebat toata saptamana.

De multe ori ne izbim de doua fete ale unei soluti pentru o problema. In orice caz, una este condusa dupa inima in timp ce cealalta este dupa minte. Cea de minte poate fi logica si pare si corecta. Cea dupa inima poate fi ce iti doresti, ce vrei, de ce ai nevoie sa faci pentru tine insuti, indiferent de minte. Ambele au o sansa de un rezultat pozitiv sau negativ. Pe care ai alege o?

In mod normal, ai alege mintea, nu? Pare a fi lucrul corect, se presupune ca trebuie sa faci ce e corect, nu? Dar cum ramane cu inima? cate o data poate fi rational, cate o data irational, da' poti sa ai incredere?

Dupa parerea mea, daca nu pui pe nimeni in pericol, urmeaza ti inima. Daca iese prost, cel mai rau lucru pe care poti sa l zici e "stupid me, macar acum stiu". Daca iese bine, perfect! Mai mult ca sigur esti fericit ca ai facut o. In ori ce caz, daca iti urmezi mintea, nu o sa stii nici o data ce putea sa se intample. Candva, pe drum, o sa regreti ca nu ti ai ascultat inima. Gandul asta o sa te manance in timp ce te tortureaza. Oricum, probabil, risti sa pierzi ceva, dar de ce sa nu risti stiind?

Este posibil sa ti urmezi inima chiar daca stii ca exista sanse sa te doara si mai tare la sfarsit. Dar exista sanse sa fi si suta la suta fericit. Daca exista o sansa foloseste o, nu? In afara de asta, pentru ca iubesti o persoana atat de mult, ai fi dispus sa sacrifici tot pentru fericirea ei, ca sa o ajuti, ca sa fi acolo pentru ea, ca sa o astepti. Tie iti pasa, o iubesti, deci este importanta pentru tine. In plus trebuie sa faci ce trebuie sa faci, chiar daca se intoarce in potriva la ceea ce e "bine".Este doar unu din acele lucruri. Nu alege sa traiesti cu un regret cand poti sa l eviti.

Probabil suna ca o situatie specifica(chiar daca incerc sa generalizez), ai putea sa spui ca este vorba despre a sta cu cineva impartit in partile astea doua, dar tu esti dispus sa o faci pentru ca il iubesti. Si chiar daca doare, esti dispus sa risti T-O-T. Si totusi ce vreu sa spun, pentru cine altcineva ai face asta?

No comments:

Post a Comment